Mocht er bij bezorging geen gehoor zijn dan worden er gedurende 3 werkdagen opnieuw afleverpogingen gedaan om de bestelling alsnog af te leveren.
Indien de zending na deze pogingen niet is afgeleverd dan zal deze tot nader order bij PIM Print in depot worden opgeslagen.
Mocht u de afleverpoging niet willen mislopen dan kunt u evt. ook het afleveradres laten wijzigen. Neem in dat geval contact op met de transporteur via tel. 0900-2255877. Let op dat u daarvoor het trackingnr. nodig heeft welke is vermeld in de "afgerond" e-mail.
Wilt u de zending laten afleveren bij de buren? Vermeld dit dan duidelijk met een briefje op de deur.
Let op dat zendingen in geen geval onbeheerd achtergelaten kunnen worden. Ook in het geval van een weigerende deurbel zal de levering niet kunnen plaatsvinden.
>Heeft u een andere vraag?
Wanneer en hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Wordt er ook in België bezorgd?
Waar en tot hoe laat kan ik mijn bestelling afhalen?